De reis en 1e visdag (Colombia)

Ik begon de de reis als volgt, mijn vriendin bracht me weg. De nacht voordat ik vertrok hebben we een hotelletje gepakt, omdat we anders in spits moeten rijden. Op het vliegveld aangekomen Bagage inchecht en toen kwam het moment van afscheid. Vanaf toen was Tim los en vertrok naar Colombia.

Ik vloog van Brussel naar madrid in 2,5 uur daarna een lange vlucht van 10,5 uur vanMadrid naar Bogota. In bogota aangekomen ben ik direct naar mijn hotel gegaan, ingecheckt voor 2 nachten en lekker gaan slapen. De dag er na ben ik even in bogota wat viswinkels gaan bekijken en lekker gaan eten.

11 Januari was het dan zo vervolg reis naar de Lodge... smorgen vroeg vertrekken naar de luchthaven. Waar ik in de gate ook mijn vismaat zou ontmoeten Julien. Een fransman die ook wat engels en spaans praate.

Aangekomen op de luchthaven ontmoete we de rest van de groep. We gingen verder per taxi(BUS) om ververvolgens gezamelijk te gaan eten en daarna per bolt door naar de Lodge.

We moeten ongeveer 3,5 varen voordat we op bestemming waren. En het verdidge nosige concentratie. De rivier waar we overvaarde lag vol met grootw rotsen. Maar het gebied is zo geweldig mooi.

Aangekomen in de lodge na 3,5 uur varen hebben we kennis gemaakt met de mensen van de stam die daar wonen. Soullen in orge gemaakt voor de eerste visdag en op tijd naar bed.

( eerste visdag 12 januari )

De wekker ging om 5 uur... wat eten want om 6 uur vertrokken we per boot om het eerste visavontuur aan te gaan. Ik zat samen met Julien en de gids Sombra in een boot.

De eerste visjes werden al snel een feit! De eerst die boven kwam was deze. Zo geweldig wat een spectakel om zo een te vangen

Verder volgde er nog meer vissen voor mij en Julien.

De Grootse van die gag voor mij was 7,5 kilo (15libras)

savonds toen we terug gingen naar de lodge baste het omweer los. En hebben nog wat bijgepraat en besproken....

dit was mijn eerste visdag! Al bij al een super dag op een nieuwe plaats.