3e visdag Colombia - niet super groot wel veel!

De 3e visdag begon als een normale dag... om 6 uur vertrokken we weer mee de boot, alleen nu naar de andere kant. Doel was vandaag om Peacockbass, sardinata en Payara te vangen.

De eerste vis melde zich al vrij snel toen we op de stek aankwamen. Deze Lapa was de eerste.

Niet veel later weer een aanbeet! Maar het voelde niet als een Peacockbass. PIRANHAAA! Aanbeten zijn hard maar de dril is rustig.

Vissen in colombia geeft mij alleen al rust van alles om je heen... verschillende dieren, en alle oerwoud geluiden.

Na een momentje genoten te hebben van de mooie vlinders volgde er al weer snel een vis.

Deze mooie dame was een mooie mix van 2 verschillende. De gids (Sobra) vond hem prachtig en hij wilde mee op de foto.

daarna gebeurde er even niks meer... verschillende kleuren geprobeerd maar tot nu toe was alles nog gevangen op Blauw... en toen ik er weer een aanhangde was de vis er al weer snel. Deze roodbuik piranha had wel zin in een blauwe rapala sub walker.

Nog een paar kleinjes.

DUBBLE CATCH met mijn vismaatje Julien

Even gezamelijk luche met zijn allen.

2e dagdeel.... we gingen achter se sardinatas aan. Alleen ze zijn zo moeilijk te vangen. Het is net Tonijn: als je ze ziet jagen moet je snel gooien op de hoop dat ze er nog zijn. Niet veel later had ik beet. Het vocht hard en was in de stroming. Bammm de eerste en ik was de enigste van iedereen die week die er een ving.

Zou t gaan regen of zou het droog blijven.

Even later was ik op een rustig stukje tegen de rotsen aan het vissen en ik ving een van de 3 Payara soorten.... deze vis worden niet groter en enigste verschil was dat hij een lang lijf had en gele ogen. De bek was identiek aan een Payara. Payarinha zou die heten

Nog een mooie tucunare net voor de regen en door naar de payara stek.

op de rotsen aangekomen begon het heel hard te regenen en kreeg een paar flinke aanbeten van Payaras... maar ze bleven helaas niet hangen. Verder ving ik nog wel 2 grote piranhas

Kletsnat gingen we weer terug naar de Lodge!!!

met volle moed want morgen was mijn favorite dag! Heel de dag achter de payaras aan.

Volgende keer dag 4 in Colombia....

vandaag soorten gevangen! En alles pakte op

blauw! Bij mij werkte geen enkel andere kleur vandaag!